|

Τέλος εποχής για τη WIND

 

Τέλος στο brand name της WIND βάζει η έκτακτη από κοινού απόφαση των 2 μεγάλων παικτών στην αγορά των τηλεπικοινωνιών WIND και Nova να προχωρήσουν σε συγχώνευση έως το τέλος της χρονιάς.

Σύμφωνα με την εν λόγω απόφαση όπως αναφέρει το powergame.gr η WIND απορροφά πολλές εταιρίες της NOVA και η NOVA από τη Wind ώστε τη νέα χρονιά να αναδυθεί μια νέα ισχυρή εταιρεία Nova!

Σε μεγάλο αναβρασμό είναι ο κλάδος των κατασκευών, καθώς αναζητούνται στελέχη και εξοπλισμός για την υλοποίηση των μεγάλων έργων της επόμενης περιόδου.

Εκτός από τη διοίκηση της Intrakat που έχει δηλώσει δημοσίως πως αναζητεί στόχους εξαγορών και μεγαλύτεροι όμιλοι βρίσκονται στο κυνήγι αντίστοιχων στόχων. Και αυτοί έχουν ανάγκη ενίσχυσης του μηχανισμού παραγωγής έργων αφού το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έχει εκτοξευθεί σε ιστορικά υψηλά.

Wind Nova: Τέλος εποχής για τη Wind Hellas

Συνεπώς μην περιμένετε να σταματήσουν οι μεταγραφές προσώπων και οι μετοχικές ανακατατάξεις. Μάλιστα ακούγεται πως σύντομα θα ανακοινωθεί μια ακόμα εξαγορά στον κλάδο.

Την απόφαση συγχώνευσης των εταιρειών Nova και Wind Hellas έλαβαν τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών. Η απόφαση προβλέπει τη συγχώνευση των εταιρειών δι’ απορροφήσεως της Nova από τη Wind Hellas.

Ειδικότερα, η Wind Hellas θα απορροφήσει τις εταιρείες Nova Τηλεπικοινωνίες, Nova Broadcasting και Netmed, οι οποίες ελέγχονται από την ίδια οντότητα Newco United Group Hellas. Το ίδιο ισχύει και με την Wind Hellas.

Όλα δείχνουν ότι η δημιουργία της νέας εταιρείας θα ολοκληρωθεί μέχρι τέλος του έτους έτσι ώστε από 1η Ιανουαρίου να λειτουργεί υπό το νέο σχήμα. Η νέα εταιρεία θα φέρει, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, την ονομασία Nova.

Wind Nova: Μειονέκτημα για τη Cenergy η χαμηλή διασπορά

Η χαμηλή διασπορά μπορεί να στοιχίσει στη Cenergy την είσοδό της στον δείκτη FTSE παρά τα ισχυρά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου με αύξηση στα EBITDA πάνω από 50%. Οι αλλαγές θα ανακοινωθούν στα τέλη Νοεμβρίου για να ισχύσουν από τις 16 Δεκεμβρίου.

Οι βασικοί μέτοχοι, δηλαδή η Βιοχάλκο, ελέγχουν σχεδόν το 80%. Απαραίτητο κριτήριο για την εισαγωγή είναι το free float, το διαθέσιμο στην αγορά ποσοστό.

Η κεφαλαιοποίηση διαμορφώνεται στα 600 εκατ. ευρώ. Και παρά την ισχυρή χρηματιστηριακή αξία, σύμφωνα με τους αναλυτές, μπορεί να υπάρξουν δεύτερες σκέψεις.

Ο έτερος ανταγωνιστής για μία θέση στον δείκτη είναι η Autohellas. Με κεφαλαιοποίηση στα 542 εκατ. ευρώ, έχει free float 65% Οψόμεθα…

[via]