|

Συγγνώμη ζητά η Apple για τη διαφήμιση του iPad Pro

 

Η διαφήμιση, με τίτλο "Crash!" προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις.

Σε ανακοίνωση με την οποία ζητά συγγνώμη προχώρησε την Πέμπτη ο τεχνολογικός κολοσσός, έχοντας έρθει αντιμέτωπος με ευρείες αντιδράσεις εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο επέλεξε να παρουσιάσει νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα το νέο iPad Pro, όπου μια υδραυλική πρέσα εμφανίζεται να συνθλίβει μια σειρά από καλλιτεχνικά εργαλεία και αντικείμενα.

Η διαφήμιση, με τον τίτλο "Crush!" αναρτήθηκε την Τρίτη στο κανάλι της Apple στο YouTube, καθώς και στο λογαριασμό του Τιμ Κουκ, διευθύνοντα συμβούλου της εταιρίας, στο Χ. Σε αυτή, εμφανίζονται πάμπολλα αντικείμενα, τα οποία συνθλίβονται από την πρέσα. Έχοντας για μουσική υπόκριση το τραγούδι των Sonny & Cher, "All I Need is You", στα κατεστραμμένα αντικείμενα περιλαμβάνονται μουσικά όργανα, φωτογραφικές μηχανές, χρώματα ζωγραφικής και βιβλία.

"Το ισχυρότερο iPad που δημιουργήθηκε ποτέ είναι και το λεπτότερο", σχολιάζει μια φωνή, καθώς η πρέσα σηκώνεται και πάλι, για να αποκαλύψει τη νέα ναυαρχίδα της Apple στην κατηγορία των tablets.

"Η δημιουργικότητα είναι μέρος του DNA μας στην Apple και είναι για εμάς εξαιρετικά σημαντικό το να σχεδιάζουμε προϊόντα τα οποία ενισχύουν τα δημιουργικά πνεύματα σε ολόκληρο τον κόσμο", αναφέρει σε δήλωσή του στο Ad Age ο Τορ Μίρεν, αντιπρόεδρος της Apple, αρμόδιος για τον τομέα της προώθησης προϊόντων. "Στόχος μας είναι πάντοτε να αναδεικνύουμε τους μυριάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους, μέσω του iPad. Με το συγκεκριμένο βίντεο αστοχήσαμε, και λυπόμαστε γι' αυτό".

Η διαφήμιση προκάλεσε την έντονη αντίδραση πολλών ατόμων της ευρύτερης δημιουργικής κοινότητας, ανάμεσά τους ο ηθοποιός Χιού Γκραντ και η σκηνοθέτης Ριντ Μοράνο.

"Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας", σχολίασε την Τετάρτη ο Γκραντ, με ανάρτησή του στο Χ.

Η Μοράνο, που σκηνοθέτησε μεταξύ άλλων και επεισόδια της σειράς "Η Ιστορία της Θεραπαινίδας", κατηγόρησε έμμεσα τον Τιμ Κουκ ότι δεν είχε αντιληφθεί το νόημα της διαφήμισης. Η Μοράνο έχει καταφερθεί ανοιχτά εναντίον της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στην τέχνη.

Σύμφωνα με το Ad Age, έχουν ήδη ματαιωθεί τα σχέδια προβολής της συγκεκριμένης διαφήμισης στην τηλεόραση.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο