Έρχεται ριζική ανανέωση στο γραφικό περιβάλλον του Gmail
Βελτιωμένη αναζήτηση, ειδοποιήσεις συνομιλίας όπως του Messenger και γρήγορη εναλλαγή μεταξύ των εφαρμογών είναι κάποιες από τις επιπλέον αλλαγές που θα προστεθούν
Μεγάλη ανανέωση στο γραφικό περιβάλλον του Gmail ετοιμάζει σύντομα η Google, καθώς αυτό έχει παραμείνει απαράλλακτο για αρκετά χρόνια. Μέσα από νέες εικόνες, η Google φαίνεται πως θέλει να ξεκαθαρίσει το τοπίο, κάνοντας πιο εύχρηστο το γραφικό περιβάλλον και ευκολότερη την εναλλαγή μεταξύ των Mail, Chat, Spaces και Meet apps.
Η “ενσωματωμένη προβολή” (integrated view) του Gmail συμμαζεύει τις εφαρμογές που τώρα βρίσκονται κάτω από τις κατηγορίες email στην αριστερή πλευρά, σε μικρά εικονίδια. Οι εφαρμογές πλέον θα βρίσκονται σε μια μικρή στήλη, κάτω από το hamburger menu. Κάνοντας σμίκρυνση τις εφαρμογές, ο χρήστης θα βλέπει όλες τις διαθέσιμες κατηγορίες email (Εισερχόμενα, Με αστέρι, Απεσταλμένα, Πρόχειρα) και τις Ετικέτες που έχει δημιουργήσει, σε ένα κοινό χώρο.
Το νέο περιβάλλον έχει στόχο να κάνει ευκολότερη την επιστροφή του χρήστη σε χρήσιμες ομιλίες μέσω chat. Αφού διατεθεί το νέο UI, θα εμφανίζονται ειδοποιήσεις-φούσκες όπως του Messenger στο κάτω αριστερά μέρος, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμες.
Η Google επίσης θα βελτιώσει τη μπάρα αναζήτησης για να περιλαμβάνει αποτελέσματα από email και chat, ώστε ο χρήστης να βρίσκει πιο εύκολα αυτό που ψάχνει, χωρίς να ψάχνει σε διάφορα σημεία. Μαζί με το καθάρισμα των εικονιδίων, η αναβάθμιση θα ενοποιήσει τις εφαρμογές επικοινωνίας για ευκολότερη εναλλαγή μεταξύ τους.
Όπως έγραψε η Google στο ανάλογο blog post της, “όταν ενεργοποιηθεί, το νέο μενού πλοήγησης θα επιτρέπει την εύκολη μετάβαση σε Εισερχόμενα, Συνομιλίες και συμμετοχή σε Meetings, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζετε καρτέλα ή να ανοίγετε νέο παράθυρο“.
Το ανασχεδιασμένο γραφικό περιβάλλον θα διατεθεί σε Workspace και G Suite Basic πελάτες προς το τέλος του δεύτερου τριμήνου. Ως μέρος της σταδιακής διάθεσης, η αλλαγή θα δοκιμαστεί 8 Φεβρουαρίου, με την επιλογή οι χρήστες να επαναφέρουν τη κλασσική εμφάνιση. Μετά, τον Απρίλιο όλοι οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση στη νέα εμφάνιση, αλλά με επιλογή επαναφοράς της παλαιότερης εμφάνισης, πριν αφαιρεθεί πλήρως η επιλογή επαναφοράς παλαιότερης εμφάνισης.