|

Apple: Χωρίς Apple Watch στον καρπό τους, κάποιοι άνθρωποι θα πέθαιναν αβοήθητοι

 

Την «τέλεια» FOMO διαφήμιση (Fear of missing out – Φόβος απώλειας) φαίνεται πως «ανακάλυψε» η Apple.

Η Apple θέλει να ξέρουμε πως η αγορά ενός smartwatch αξίας περίπου €400 θα μπορούσε να είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου. Και αυτό το συναίσθημα αποτυπώθηκε με φρικιαστική ακρίβεια σε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.

Με τίτλο «911» (ο αριθμός έκτακτης ανάγκης στη Βόρεια Αμερική), το διαφημιστικό σποτ διάρκειας ενός λεπτού δεν εμφανίζει καμία από τις τρομερές λεπτομέρειες ή προδιαγραφές του έξυπνου ρολογιού, ο θεατής απλά ακούει τρεις τηλεφωνικές συνομιλίες μεταξύ των χειριστών του τηλεφωνικού κέντρου στο 911 και των ατόμων που κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν το Apple Watch όταν ήρθαν αντιμέτωποι με τον επικείμενο θάνατό τους. Μία γυναίκα που θα μπορούσε να πνιγεί μέσα σε ένα αυτοκίνητο που βυθίζεται, ένας που έπεσε από ψηλά και έσπασε το πόδι του και ένας κωπηλάτης που παρασύρθηκε στη θάλασσα.

Ο καθένας από αυτούς είχε αίσιο τέλος, όπως μας πληροφορεί η Apple.

Με τη βοήθεια του έξυπνου ρολογιού τους, ο Jason, ο Jim και η Amanda, σώθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά.

Αλλά το υποκείμενο μήνυμα είναι βάναυσα σαφές. Αν δεν είχαν αυτό το «θαυματουργό προϊόν» που σώζει ζωές, θα μπορούσαν να είχαν πεθάνει μόνοι τους. Η Apple άλλωστε είναι ευρέως γνωστή για την δημιουργία τέτοιου είδους διαφημίσεων, βάζοντας τον θεατή εύκολα να σκεφτεί τον φόβο που θα ένιωθε αν αιμορραγούσε ή πνίγονταν χωρίς βοήθεια στο δρόμο.

Αν και η κοινότητα διχάζεται για αυτού του είδους το marketing, εν μέρει είναι αληθινό. Κάποιοι ακόμη και πριν τη διαφήμιση, πίστευαν πως το Apple Watch τους έσωσε τη ζωή. Αν και υπάρχουν αρκετά smartwatches που θα μπορούσαν να κάνουν κλήσεις έκτακτης ανάγκης, η ανίχνευση πτώσεων, η ένδειξη του ακανόνιστου καρδιακού παλμού και ο δείκτης σταθερότητας κατά το περπάτημα που προσφέρει το Apple Watch, ίσως θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιους να αποφύγουν ατυχήματα ή να βρουν βοήθεια γρηγορότερα από το αναμενόμενο.

Πάντως, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Apple προσπαθεί να «πουλήσει φόβο» εισχωρώντας σε μια αγορά που μέχρι τώρα ήταν περισσότερο γνωστός ο τομέας των Ασφαλίσεων.

[via]