Wonder Woman 1984: Tαυτόχρονη προβολή σε HBO Max & κινηματογράφους
Η νέα ταινία Wonder Woman θα προβληθεί ταυτόχρονα στο HBO Max αλλά και κάποιους κινηματογράφους των ΗΠΑ στις 25 Δεκεμβρίου.
Αν και η πανδημία στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο βρίσκεται σε μία κρίσιμη περίοδο, η Warner Bros εξακολουθεί να σχεδιάζει να κυκλοφορήσει τη νέα ταινία Wonder Woman 1984 την ημέρα των Χριστουγέννων. Βέβαια, τα σχέδιά της δεν περιορίζονται μόνο στους κινηματογράφους.
Η σκηνοθέτης Patty Jenkins και η πρωταγωνίστρια Gal Gadot δημοσίευσαν tweets ανακοινώνοντας ότι στις ΗΠΑ η ταινία θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα στους κινηματογράφους αλλά και μέσω streaming στο HBO Max της WarnerMedia.
Η σκηνοθέτης έγραψε:
Ο καιρός έφτασε! Κάποια στιγμή πρέπει να επιλέξετε να μοιραστείτε οποιαδήποτε αγάπη έχετε να δώσετε αντί για οτιδήποτε άλλο. Αγαπάμε την ταινία μας όπως αγαπάμε τους fans, οπότε ελπίζουμε πραγματικά ότι η ταινία μας θα φέρει λίγη παραπάνω χαρά σε όλους εσάς αυτήν την περίοδο των διακοπών.
Το δελτίο τύπου του HBO Max αναφέρει πως η ταινία θα κάνει ντεμπούτο σε κινηματογράφους παγκοσμίως στις 16 Δεκεμβρίου και στη συνέχεια θα κυκλοφορήσει στις αίθουσες των ΗΠΑ και μέσω streaming στις 25 Δεκεμβρίου. Η ταινία μάλιστα θα είναι διαθέσιμη στους συνδρομητές του HBO Max για ένα μήνα χωρίς επιπλέον κόστος.
Καθώς η πανδημία προκάλεσε κάποιες παραγωγές να μεταφέρουν τις πρεμιέρες τους σε υπηρεσίες streaming, τα περισσότερα στούντιο επέλεξαν να καθυστερήσουν τις μεγάλες blockbuster ταινίες τους. Το sequel της Wonder Woman είχε προγραμματιστεί για τον περασμένο Ιούνιο από την Warner Bros (η οποία μάλιστα είχε αλλάξει αρκετές φορές ημερομηνία), μεταφέρθηκε για τον Αύγουστο και τελικά θα προβληθεί τα Χριστούγεννα.
Τον περασμένο μήνα, οι απογοητευτικές εισπράξεις του Tenet, το οποίο η Warner Bros κυκλοφόρησε μόνο στους κινηματογράφους, ανάγκασε άλλα στούντιο να καθυστερήσουν τις ταινίες τους όπως τα Dune, No Time to Die και The Batman. Ενδέχεται όμως να μην μπορούν να το κάνουν επ’ αόριστον αλλά το HBO Max της WarnerMedia ίσως να φαίνεται ένας έξυπνος τρόπος ώστε να αυξηθούν οι συνδρομές και κατ’ επέκταση τα έσοδα, χωρίς απαραίτητα να «κόβονται» εισιτήρια σε αίθουσες.