Αποφύγετε την αλλαγή σε Speedport PLUS
Το τελευταίο διάστημα η Cosmote εχει βάλει σε εφαρμογή την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αλλαγή - αντικατάσταση όλων των παλαιών vdsl router με το Speedport Plus της Sercomm.
Όπως μπορείτε να διαβάσετε και στο σχετικό νήμα του Speedport Plus, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με την συγκεκριμένη συσκευή καθώς αποδεδειγμένα χρήστες του έχουν ανεβάσει στατιστικά στοιχεία και screenshots όπου φαίνεται ότι το Spedport Plus προκαλεί:
Πέραν τούτου έχει αναφερθεί επανειλημμένα οτι:
Δεν ειναι σταθερό το wifi του είτε στα 5Ghz είτε στα 2,4Ghz καθώς κάνει διακοπές και ανεξήγητα "time out" τα οποία έχουν καταγραφεί μεσώ του WiFi Analyzer.
Επιπρόσθετα έχουν αναφερθεί κι άλλα προβλήματα μείζονος σημασίας όπως:
- Δεν μπορείς να σετάρεις QOS,
- Δεν μπορείς να ορίσεις custom DNS στο DHCP,
- Λείπουν επιλογές από τα wireless settings,
- Δεν δείχνει attainable rate ή interleave depth
- Δεν αλλαζει απο ipv4/ipv6 σε ipv4
Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις χρηστών του Plus στο helpdesk της Cosmote και παρότι υπάρχει ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ τόσο το πρόβλημα του battery draining όσο και του ασταθούς Wifi δεν έχουν δοθεί ικανοποιητικές λύσεις πλην της αντικατάστασης με άλλο ακριβώς ίδιο εξοπλισμό όπου και έχουμε ακριβώς τα ίδια προβλήματα....
Το χειρότερο όλων όμως από τα παραπάνω είναι οτι από την Cosmote ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟ router προς τα πισω (πχ Speedport entry 2i) το οποίο μέχρι πρότινος είχες και σου δούλευε μια χαρά... με αποτέλεσμα ο καταναλωτής - χρήστης να μην εχει επιλογές , εκτός και αν διαθέσει ενα ποσό της ταξεως των 179€ για αγορα συμβατού router της εταιρίας απο τα καταστήματά της (πχ Fritz 7530).
Επειδή εν έτη 2019 είναι ανεπίτρεπτο οι χρήστες να υποχρεώνονται στην αλλαγή του αποδεδειγμένα λειτουργικού εξοπλισμού τους με υποδεέστερο και το χειρότερο όλων να τους δίνεται ως λύση μόνο η αγορά νεου εξοπλισμού έτσι ώστε να λειτουργήσουν σωστά οι συνδεόμενες συσκευές τους, θα πρέπει να είστε προϊδεασμένοι - προετοιμασμένοι για το τι θα ακολουθήσει σε πιθανή αλλαγή του εξοπλισμού σας.
Για την ιστορία, προσωπικά έχω ενοχλήσει το helpdesk τέσσερις φορες σε διάστημα 2 μηνών χωρίς να εχω ακόμα ενημέρωση απο το αρμόδιο τμήμα ενώ υπάρχουν καταγεγραμμένα παράπονα, παρόλα αυτά μου έχουν αλλάξει το speedport plus με Refurbished όπου και έχω τα ιδια προβλήματα. Αρκετοί χρήστες του συνεχίζουν να έχουν τα ιδια προβλήματα έχοντας βρει λύσεις είτε με την αγορά συγκεκριμένων repeaters και Access points είτε βάζοντας το σε bridge με άλλο router...
Για παραπάνω πληροφορίες καθώς και τις καταγεγραμμένες μαρτυρίες μπορείτε να δείτε στο σχετικό νήμα του Speedport plus εδώ..
Αν λοιπόν δεν θέλετε να γίνεται beta testers, δεν επιθυμείτε οι συνδεόμενες φορητές συσκευές σας να λειτουργούν εις βάρος ενός buggy router και δεν έχετε χρόνο για χάσιμο με ρυθμίσεις, τηλέφωνα και άσκοπες αλλαγές τότε πολύ απλά μακριά από το Spedport Plus μέχρι νεωτέρας.