|

Plex: Αλλάξτε άμεσα τον κωδικό πρόσβασης σας έγινε παραβίαση δεδομένων

 

Με κατεπείγον μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου η Plex παροτρύνει τους χρήστες της να αλλάξουν άμεσα τον κωδικό πρόσβασης στην υπηρεσία της καθώς εντοπίστηκε ύποπτη δραστηριότητα σε μία από τις βάσεις δεδομένων της. Συγκεκριμένα το μήνυμα αναφέρει:

Αγαπητέ χρήστη του Plex,

Θέλουμε να γνωρίζετε ένα περιστατικό που αφορούσε τα στοιχεία του λογαριασμού σας Plex χθες. Αν και πιστεύουμε ότι ο πραγματικός αντίκτυπος αυτού του περιστατικού είναι περιορισμένος, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι έχετε τις κατάλληλες πληροφορίες και εργαλεία για να διατηρήσετε τον λογαριασμό σας ασφαλή. Τι συνέβη Χθες, ανακαλύψαμε ύποπτη δραστηριότητα σε μία από τις βάσεις δεδομένων μας. Ξεκινήσαμε αμέσως μια έρευνα και φαίνεται ότι ένα τρίτο μέρος μπόρεσε να έχει πρόσβαση σε ένα περιορισμένο υποσύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει email, ονόματα χρήστη και κρυπτογραφημένους κωδικούς πρόσβασης. Παρόλο που όλοι οι κωδικοί πρόσβασης λογαριασμών στους οποίους θα μπορούσε να έχει γίνει πρόσβαση ήταν κατακερματισμένοι και ασφαλισμένοι σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές, για πολλή προσοχή, απαιτούμε από όλους τους λογαριασμούς Plex να επαναφέρουν τον κωδικό πρόσβασής τους. Να είστε βέβαιοι ότι τα δεδομένα πιστωτικών καρτών και άλλων πληρωμών δεν αποθηκεύονται καθόλου στους διακομιστές μας και δεν ήταν ευάλωτα σε αυτό το περιστατικό. Αυτό που κάνουμε Έχουμε ήδη εξετάσει τη μέθοδο που χρησιμοποίησε αυτό το τρίτο μέρος για να αποκτήσει πρόσβαση στο σύστημα και πραγματοποιούμε πρόσθετους ελέγχους για να διασφαλίσουμε ότι η ασφάλεια όλων των συστημάτων μας έχει ενισχυθεί περαιτέρω για την αποφυγή μελλοντικών εισβολών. Ενώ οι κωδικοί πρόσβασης του λογαριασμού ήταν ασφαλισμένοι σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές, απαιτούμε από όλους τους χρήστες του Plex να επαναφέρουν τον κωδικό πρόσβασής τους. Τι μπορείς να κάνεις Με λίγα λόγια, παρακαλούμε να επαναφέρετε αμέσως τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας Plex. Όταν το κάνετε αυτό, υπάρχει ένα πλαίσιο ελέγχου "Αποσύνδεση συνδεδεμένων συσκευών μετά την αλλαγή κωδικού πρόσβασης". Αυτό θα αποσυνδέσει επιπλέον όλες τις συσκευές σας (συμπεριλαμβανομένου οποιουδήποτε διακομιστή Plex Media που διαθέτετε) και θα σας ζητήσει να συνδεθείτε ξανά με τον νέο σας κωδικό πρόσβασης. Αυτό είναι πονοκέφαλος, αλλά συνιστούμε να το κάνετε για αυξημένη ασφάλεια. Έχουμε δημιουργήσει ένα άρθρο υποστήριξης με οδηγίες βήμα προς βήμα για τον τρόπο επαναφοράς του κωδικού πρόσβασής σας εδώ. Θα θέλαμε επίσης να σας υπενθυμίσουμε ότι κανείς στο Plex δεν θα επικοινωνήσει ποτέ μαζί σας για να σας ζητήσει κωδικό πρόσβασης ή αριθμό πιστωτικής κάρτας μέσω email. Για περαιτέρω προστασία λογαριασμού, συνιστούμε επίσης να ενεργοποιήσετε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων στον λογαριασμό σας Plex, εάν δεν το έχετε ήδη κάνει. Τέλος, σας ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκαλέσει αυτή η κατάσταση. Είμαστε υπερήφανοι για το σύστημα ασφαλείας μας και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διορθώσουμε γρήγορα αυτό το περιστατικό και να αποτρέψουμε μελλοντικά περιστατικά. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι τρίτα μέρη θα συνεχίσουν να επιχειρούν να διεισδύσουν σε υποδομές πληροφορικής σε όλο τον κόσμο και να είστε βέβαιοι ότι στην Plex δεν θα εφησυχάζουμε ποτέ να σκληρύνουμε την ασφάλεια και την άμυνά μας. Για οδηγίες βήμα προς βήμα σχετικά με τον τρόπο επαναφοράς του κωδικού πρόσβασής σας, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: https://support.plex.tv/articles/account-requires-password-reset

Η ομάδα ασφαλείας Plex