Η Dell ανακοινώνει πιθανό περιστατικό κλοπής στοιχείων χρηστών
Στις 9 Νοεμβρίου 2018, η Dell ανίχνευσε και απέτρεψε μη εξουσιοδοτημένη δραστηριότητα στο δίκτυό της, στο οποίο έγινε προσπάθεια εξαγωγής στοιχείων των πελατών της.
Οι επιτιθέμενοι επιχείρησαν να αποκτήσουν πρόσβαση στα ονόματα, διευθύνσεις email και στα κρυπτογραφημένα passwords των χρηστών χωρίς επιτυχία σύμφωνα με την εταιρεία.
Η Dell συνεργάζεται με τις αρχές για τον εντοπισμό των επιτιθέμενων και έκανε reset τα passwords όλων των χρηστών του Dell.com καθώς ναι μεν η επίθεση κατά τα λεγόμενα της Dell απετράπη αλλά για την διασφάλιση των χρηστών της προέβηκε σε ενδεδειγμένες ενέργειες.
Σε σχετική ενημέρωση των χρηστών της έδωσε έμφαση στα παρακάτω:
"Μέσα από την έρευνα αυτή, δεν βρήκαμε αποδεικτικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι λήφθηκαν πληροφορίες για τους πελάτες. Επιπλέον, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι στοχεύει οποιαδήποτε πιστωτική κάρτα ή άλλες ευαίσθητες πληροφορίες πελατών. Διαθέτουμε μέτρα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που περιορίζουν τον αντίκτυπο οποιασδήποτε πιθανής έκθεσης, συμπεριλαμβανομένης της αντιστάθμισης των κωδικών πρόσβασης των πελατών. Από αφθονία προσοχής, επαναφέρουμε προορατικά τους κωδικούς πρόσβασης των πελατών της Dell.com για την περαιτέρω προστασία των πελατών και των λογαριασμών τους. Δεν επηρεάστηκαν προϊόντα ή υπηρεσίες της Dell."Την πλήρης ανακοίνωση της Dell μπορείτε να την διαβάσετε εδώ.