|

Η Apple ποντάρει στο "δέσιμο" με τους χρήστες και το αποδεικνύει


Η Apple κυκλοφόρησε τη νέα, ετήσια εορταστική της διαφήμιση ενόψει Χριστουγέννων, η οποία στοχεύει περισσότερο στη δημιουργία συναισθηματικού δεσμού με την ίδια τη μάρκα, παρά με την πώληση κάποιων συγκεκριμένων προϊόντων.


Το νέο διαφημιστικό, που ονομάζεται “Shave Your Gifts”, παρουσιάζει σκηνές με ένα MacBook, ωστόσο αρχικά διηγείται την ιστορία ενός κοριτσιού, που είχε πολλές δημιουργικές ιδέες στο μυαλό της, ωστόσο ντρεπόταν πάρα πολύ να τις μοιραστεί με άλλους. Ένα ατύχημα, έχει σαν αποτέλεσμα τα χαρτιά με τις ιδέες να “πετάξουν” έξω από το παράθυρό της και να “προσγειωθούν” στα χέρια ανθρώπων, οι οποίοι, τελικά, απόλαυσαν τη δουλειά της!
Σε αντίθεση με άλλα διαφημιστικά της Apple, το συγκεκριμένο δεν είναι μονάχα μια animated ταινία, αλλά περιλαμβάνει και πολλά computer graphics, όπως φαίνεται από το behind-the-scenes βίντεο που κυκλοφόρησε.

Η Apple συχνά υποστηρίζει την ιδέα σύνδεσης “της τεχνολογίας με τις σύγχρονες φιλελεύθερες τέχνες” και στο πλαίσιο αυτό, εξάλλου, ανέθεσε τη σύνθεση του μουσικού θέματος της διαφήμισης σε έναν ταλαντούχο 16χρονο Αμερικανό καλλιτέχνη, τον Billie Ellish.
Η νέα εορταστική διαφήμιση της Apple θεωρείται σαν η πιο φιλόδοξη ενέργεια των τελευταίων χρόνων, συγκρινόμενη, ίσως, με αυτή του 2013, που είχε τίτλο “Misunderstood”...     


[via]