Apple: Αξιώνει 200.000 € από Έλληνα πελάτη Blogger
Έλληνας Αντιπρόσωπος της Apple, μήνυσε καταναλωτή ζητώντας του 200.000 €, επειδή έγραψε σε blog την κάκιστη εμπειρία του από το τεχνικό τμήμα της εταιρείας στην Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης έστειλε το iMac του για επισκευή και όταν είδε πως το πρόβλημα δεν διορθώθηκε απαίτησε αντικατάσταση, όπως προβλέπεται από την ελληνική αλλά και την ευρωπαϊκή νομοθεσία, αντί αυτού όμως στο τέλος αντί να βρεθεί με καινούριο iMac τρέχει στα δικαστήρια να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας...
Διαβάστε κάποιες από τις λεπτομέρειες της περιπέτειάς του στο κείμενο που δημοσιεύτηκε στο maga.gr:
Η περίπτωση της Apple:Το θέμα έχει πάρει ήδη διαστάσεις στην Ελληνική Blogoσφαιρα και έχει ξεφύγει από τα στενά όρια της Ελλάδας, ήδη έχουν ενημερωθεί τα κεντρικά της Apple για να διερευνηθεί το όλο θέμα και αναμένονται εξελίξεις.
Στις 29 Σεπτεμβρίου 2010, ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης, γιατρός, ετών 35 και κάτοικος Αθηνών, είδε στον iMAC υπολογιστή του -της εταιρείας Apple-, γκρίζες περιοχές σε διάφορα σημεία, -της κατά τα άλλα εντυπωσιακής- οθόνης των 27 ιντσών.
Οι περιοχές αυτές δεν ανταποκρίθηκαν σε καμία προσπάθεια εξωτερικού καθαρισμού βάσει οδηγιών της κατασκευάστριας και έμοιαζαν ξεκάθαρα πρόβλημα υλικού. Θυμήθηκε ότι είχε ξαναδεί τις ίδιες ακριβώς γκρίζες περιοχές σε έναν ακριβώς ίδιο υπολογιστή Apple που ανήκει σε φίλο του.
Είχε αγοράσει αυτό τον υπολογιστή προς πολλά, πολλά, πολλά ευρώ, τον Ιανουάριο της ίδιας χρονιάς.
Αποφάσισε να καλέσει την τεχνική υποστήριξη, ακολουθώντας τις οδηγίες
στο www.apple.com.
Μέσω των σελίδων τεχνικής υποστήριξης, κατέληξε σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα service της εταιρείας στην Αθήνα....
η συνέχεια, εδώ ....
Όπως και να έχει μέχρι να έχουμε ανακοινώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε για τα τεκταινόμενα εδώ.
[via]