|

Ιστορίες τρέλας με τα Windows 7 Beta



Μετά την χθεσινή προτροπή - κατάρα του Steve Ballmer να κατεβάσουμε την beta έκδοση των Windows 7 είπα και εγώ να τους δώσω μια ευκαιρία και να δοκιμάσω την Beta 1 Build 700 που έχει γίνει leaked σε γνωστούς trackers .

Tι να το κάνεις όμως που από το απόγευμα παιδεύομαι μαζί τους... όσο λοιπόν την είδατε εσείς στο pc σας άλλο τόσο την είδα και εγώ να παίζει... αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Φορμάρω που λέτε ένα partition, μιας και δεν ήθελα να παίξω με vmware, κάνω clean install, στήνω τα 7αρια σε χρόνο DT, βάζω επάνω και τα προγραμματάκια μου και πάνω που είπα όλα καλά, άντε να δούμε τι παίζει.... ξαφνικά… μου σκάει στα καλά καθούμενα η μπάρα του start menu και δεν βλέπω τα εικονίδια ενώ αυτά υπήρχαν.

Ε, λέω δεν πειράζει Βeta είναι λογικό να συμβαίνουν αυτά .... αμ δε, στο επόμενο restart ξανά πρόβλημα... μου χτυπάει το Desktop, μαύρο σκοτάδι πίσσα, η πλάκα ήταν ότι εάν πήγαινες πάνω στην μπάρα - η οποία και δεν φαινόταν - άνοιγε το Start menu..

Βάζω τους τελευταίους drivers της κάρτας γραφικών κάνω και ένα Windows Update .... αλλά τίποτα, μαύρη μαυρίλα πλάκωσε και δεν έλεγε να φύγει…

Εεεε.... μετά από αυτά λέω ένα μεγαλοπρεπέστατο άντε γεια στα Windows 7 ρίχνω και 2-3 καντήλια για την τύχη μου και τον χρόνο που έχασα και πάω μέσω Acronis Image να βάλω το Restore μου.

Αμ δε.... ο πρώτος νόμος του Merphy έκανε την εμφάνισή του, βλέπετε κάτι είχαν αλλάξει τα μαλακό windows στο partition id του δίσκου και δεν το έβλεπε με τίποτα ...

Άντε ξανά μανά... πάω με Hiren΄s να τον κάνω Format αλλά έτρωγα το ένα άκυρο μετά το άλλο ... ευτυχώς τελικά με τα πολλά και ενώ το άφησα κάνα 10λεπτο να ψάχνει δίσκους με το Acronis Disk Director τον formara και ησύχασα.... πάνω που λέω όλα καλά και στήνω το restore μου τι να δω ένας από τους δύο 500αριδες σκληρούς μου είχε εξαφανιστεί!!

Άντε τώρα να φέρεις πίσω γύρω στα 400GB δεδομένα που είχα αποθηκευμένα σε αυτόν... ευτυχώς με τα πολλά και τα λίγα επανέφερα πολλά από αυτά και αυτή την στιγμή φορμάρω εδώ και μια ώρα περίπου τον δίσκο για να τα βάλω επάνω...

Για αυτό καλά τα λέει ο Steve αλλά αν είναι να τραβάμε τέτοιο κουπί κάθε φορά που θα στήνουμε την beta των Windows 7 ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω και θα μείνω με τα Ubuntu τα ΧP ακόμα και τα Vista..