ΟΤΕ: Νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής εξόφλησης λογαριασμού
Τη δυνατότητα να διαχειρίζονται και να εξοφλούν ηλεκτρονικά το λογαριασμό τους, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, όπου κι αν βρίσκονται, προσφέρει ο ΟΤΕ στους πελάτες του, οικιακούς και επαγγελματίες.
Η νέα δωρεάν υπηρεσία My e-Bill διατίθεται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος oteshop.gr στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών του ΟΤΕ και της εξυπηρέτησης των πελατών του.
Με τη νέα υπηρεσία My e-Bill, οι πελάτες του ΟΤΕ, πέρα από την ενημέρωση που θα έχουν μέσω του έντυπου λογαριασμού, μπορούν -μέσω του oteshop.gr να:
- Εξοφλούν online τον λογαριασμό τους εύκολα, απλά και με ασφάλεια με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, όπου κι αν βρίσκονται (ακόμα και στο εξωτερικό) 24ωρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα,
- Βλέπουν την πλήρη ανάλυση του τηλεφωνικού τους λογαριασμού (αστικές, υπεραστικές, κλήσεις προς κινητά κλπ.) για όλες τις τηλεφωνικές τους συνδέσεις,
- Επιλέξουν, εάν επιθυμούν, να λαμβάνουν ειδοποιητήρια email κατά την έκδοση των λογαριασμών,
- Ανατρέχουν στους τελευταίους 3 λογαριασμούς τους με ένα κλικ,
- Βλέπουν στατιστικά στοιχεία για τις κλήσεις τους (π.χ. διάρκεια ανά προορισμό, ημέρες μέγιστης/ελάχιστης κίνησης, αριθμούς που καλούνται συχνότερα κλπ.) και να εξάγουν τα δεδομένα σε επεξεργάσιμη μορφή (αρχείο excel, txt ή xml),
- Βλέπουν το ιστορικό των online πληρωμών τους.
Για μεγαλύτερη ασφάλεια, η εγγραφή στην υπηρεσία πραγματοποιείται δωρεάν σε οποιοδήποτε κατάστημα OTESHOP, όπου ο πελάτης παραλαμβάνει τον προσωπικό κωδικό του. Στη συνέχεια, ενεργοποιεί την ηλεκτρονική υπηρεσία μέσω της ιστοσελίδας My e-Bill .
Οι πελάτες που θα επιλέξουν την υπηρεσία Μy e-Βill θα συνεχίσουν να λαμβάνουν κανονικά τον έντυπο διμηνιαίο λογαριασμό τους.
[via]