Posted by MinO | 1 comments

Διαθέσιμο εμπορικά το ΟΤΕ TV GO


Από σήμερα έγινε διαθέσιμη εμπορικά (σε πιλοτική μορφή έως τα τέλη του 2015 και για περιορισμένο αριθμό πελατών) η νέα υπηρεσία του ΟΤΕ TV -ΟΤΕ TV GO.
Η υπηρεσία περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω:


Για να αποκτήσετε την υπηρεσία θα πρέπει να διαθέτετε:

  • Κινητό ή/και Tablet* στο οποίο θα κατεβάσετε την εφαρμογή OTE TV GO από το App Store ή το Google Play Store. Υπάρχει διαφορετική εφαρμογή για tablet/ipad και κινητά.
  • Μια ενεργή συνδρομή OTE TV Μέσω Δορυφόρου ή Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης
  • Μια ενεργή σύνδεση OTE ADSL/VDSL ή/και μια σύνδεση Cosmote*

Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν για θέαση περιεχομένου στο χώρο του σπιτιού, μέσω της OTE ADSL/VDSL σύνδεσης ή από οποιοδήποτε wifi από την Cosmote σύνδεση σας, εφόσον η συσκευή/σύνδεσή σας μπορεί να αποστείλει SMS.

Επιπλέον, για πρόσβαση μέσω 3G/4G κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου θα πρέπει να ενεργοποιήσετε το Cosmote πακέτο για χρήση OTE TV GO, το οποίο παρέχει 2GB στην τιμή προσφοράς των 7 ευρώ, με ισχύ 31 ημέρες. Για οδηγίες ενεργοποίησης επισκεφτείτε το cosmote.gr. Σύντομα, θα μπορείτε να δείτε OTE TV GO μέσω του δικτύου 3G/4G της COSMOTE και με χρήση των data (MB) του πακέτου σας.

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία On Line στο My OTE. Μάθε περισσότερα εδώ.  

* Δεν είναι συμβατά με την υπηρεσία τα προγράμματα Cosmote Μηδενικό Πάγιο και COSMOTE Internet On The Go με κάρτα.

* Δείτε εδώ τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει η συσκευή σας.


Μοναδικές δυνατότητες στο OTE TV GO:

  • Να δείτε επιλεγμένα τηλεοπτικά προγράμματα του OTE TV βάσει του πακέτου συνδρομής σας
  • Να δείτε κανάλια σε High Definition ανάλυση
  • Να δείτε σε Replay TV επιλεγμένα παρελθοντικά προγράμματα των ελεύθερων καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας και των καναλιών OTE Sport
  • Να κάνετε Rewind και Pause στο ζωντανό πρόγραμμα επιλεγμένων προγραμμάτων
  • Να ορίσετε υπενθυμίσεις για να μη χάνετε κανένα αγαπημένο σας τηλεοπτικό πρόγραμμα
  • Να ενημερώνεστε για «Νέα και Διαγωνισμούς» και να βλέπετε «Προτάσεις» από το πρόγραμμα του OTE TV
  • Να έχετε πρόσβαση στον οδηγό προγράμματος όλων των προγραμμάτων OTE TV
  • Να ενημερώνετε τους φίλους σας στο Facebook ή/και το Twitter για το τι παρακολουθείτε στο OTE TV GO
  • Να δημιουργείτε επιπλέον Χρήστες και να ορίζετε δικαιώματα για αυτούς

Συχνές ερωτήσεις.

ΕΡΩΤΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
  • 1. Τι προσφέρει η υπηρεσία OTE TV GO;

    Η υπηρεσία OTE TV GO προσφέρεται ως πρόσθετη υπηρεσία στην υπηρεσία OTE TV, δηλαδή αφορά μόνο σε συνδρομητές OTE TV. Παρέχεται τόσο σε συνδρομητές OTE TV Μέσω Δορυφόρου όσο και σε συνδρομητές OTE TV μέσω Eυρυζωνικής σύνδεσης με τις ίδιες ακριβώς δυνατότητες.

    Στο OTE TV GO, έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε επιλεγμένο περιεχόμενο της υπηρεσίας OTE TV, στο κινητό ή στο tablet σας.

    Η θέαση του περιεχομένου είναι δυνατή:

    α) εντός της οικίας τους συνδρομητή OTE TV εφόσον διαθέτει σύνδεση OTE ADSL/VDSL

    β) σε όλη την Eλλάδα με σύνδεση Cosmote χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε WiFi ή μέσω δικτύου 3G/4G (ενεργοποιώντας το ειδικό add on πακέτο Cosmote, που παρέχει data αποκλειστικά για χρήση της υπηρεσίας OTE TV GO – βλ. ερ. 7 και 8). Εξαιρούνται τα προγράμματα COSMOTE Μηδενικό Πάγιο και COSMOTE Internet On The Go με κάρτα.)
    Συγκεκριμένα θα έχετε τη δυνατότητα:

    - Να βλέπετε επιλεγμένα κανάλια από το πακέτο OTE TV που διαθέτετε

    - Να βλέπετε σε επανάληψη επιλεγμένα παρελθοντικά προγράμματα, με την υπηρεσία Replay TV. Συγκεκριμένα, παρέχονται επιλεγμένα προγράμματα των τελευταίων 48ωρών από τα μεγάλα ελεύθερα ελληνικά κανάλια και τα κανάλια OTE Sport

    - Δυνατότητα να κάνετε rewind και pause στο ζωντανό πρόγραμμα επιλεγμένων προγραμμάτων (εφόσον εμφανίζεται το σχετικό εικονίδιο pause στην οθόνη)

    - Δυνατότητα ενοικίασης ταινιών στην υπηρεσία OTE Cinema On Demand. H ενοικίαση ταινιών μέσω συσκευών Apple δεν είναι δυνατή. Ωστόσο, μπορείτε να δείτε τις ταινίες που έχετε νοικιάσει από άλλου τύπου συσκευή

    - Να μοιράζεστε το περιεχόμενο μεταξύ των συσκευών σας (να ξεκινήσετε να βλέπετε μια ταινία και να συνεχίσετε να τη βλέπετε από μια άλλη)

    - Να φτιάξετε λίστες αγαπημένων προγραμμάτων

    - Να θέσετε υπενθυμίσεις

    - Να ενημερωθείτε για «Νέα και Διαγωνισμούς» και να δείτε «Προτάσεις» από το πρόγραμμα της υπηρεσίας

    - Να δείτε ανά πάσα στιγμή το πρόγραμμα των καναλιών της βασικής σας υπηρεσίας OTE TV και να ορίσετε υπενθύμιση στη φορητή συσκευή σας, ώστε να μη χάνετε κανένα πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει

    - Να μοιραστείτε τι παρακολουθείτε στην υπηρεσία OTE TV GO, με τους φίλους σας στο Facebook και στο Twitter
  • 2. Σε ορισμένα κανάλια όταν επιλέγω κάποιο πρόγραμμα βγάζει το μήνυμα: "Αυτό το πρόγραμμα δεν είναι διαθέσιμο στο OTE TV GO", γιατί;

    Kάποια από τα διαθέσιμα κανάλια στο OTE TV GO ή πάροχοι περιεχομένου δεν παρέχουν το δικαίωμα διάθεσης σε κινητό και tablet για κάποια προγράμματά τους. Ωστόσο, όλα αυτά τα προγράμματα είναι διαθέσιμα σε live ροή στην βασική σας υπηρεσία OTE TV.
  • 3. Πως μπορώ να ενεργοποιήσω το OTE TV GO;

    Η υπηρεσία ΟΤΕ TV GO παρέχεται δοκιμαστικά σε περιορισμένο αριθμό χρηστών OTE TV. Για την πιλοτική περίοδο η υπηρεσία παρέχεται χωρίς χρέωση (εξαιρείται η υπηρεσία Cinema On Demand που υπάρχει χρέωση ανά ταινία όπως αναγράφεται στις πληροφορίες της ταινίας).

    Θα πρέπει να είστε πελάτης OTE TV (Μέσω Δορυφόρου ή Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης) και να έχετε μια OTE ADSL/VDSL σύνδεση ή/και κινητό COSMOTE (εξαιρούνται τα προγράμματα COSMOTE Μηδενικό Πάγιο και COSMOTE Internet On The Go με κάρτα).

    Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία στο MY OTE, εφόσον έχετε λογαριασμό ΜΥ ΟΤE. Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφτείτε ένα OTESHOP ή Κατάστημα Γερμανός ή να καλέσετε στο 13888.

    Όταν η υπηρεσία ενεργοποιηθεί θα λάβετε μέσω SMS τους κωδικούς σύνδεσης (Όνομα Σύνδεσης και Κωδικό PIN για σύνδεση στην Υπηρεσία).
  • 4. 1. Τι προσβάσεις Internet απαιτούνται;

    Για χρήση/θέαση περιεχομένου της υπηρεσίας απαιτείται σύνδεση Internet:

    · Μέσω σταθερής OTE ADSL/VDSL σύνδεσης (η σύνδεση που έχετε δηλώσει κατά την ενεργοποίηση)

    · Μέσω κινητής 3G/4G, στο κινητό COSMOTE που δηλώσατε κατά την ενεργοποίηση (δεν είναι συμβατά τα προγράμματα COSMOTE Μηδενικό Πάγιο και COSMOTE Internet On The Go με κάρτα)

    Για την πρόσβαση μέσω 3G/4G σας θα πρέπει να προμηθευτείτε ένα ειδικό add on data πακέτο από την COSMOTE για χρήση OTE TV GO

    · Επιπλέον, αν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία από συσκευή με την COSMOTE κάρτα SIM σας, έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία μέσα από οποιοδήποτε ελεύθερο διαθέσιμο Wifi στην εμβέλεια της συσκευής σας, εφόσον

    α. η συσκευή/σύνδεση σας έχει τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων SMS και

    β. αποδεχτείτε να αποστείλετε το σχετικό SMS (χωρίς χρέωση) που απαιτεί η εφαρμογή για να επιτρέψει την πρόσβαση από μη συσχετισμένο με την υπηρεσία σας δίκτυο.
  • 5. Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω data (MB) από το πακέτο μου;

    Κατά την έναρξη του πιλοτικού η θέαση μέσω 3G/4G είναι δυνατή μόνο με την αγορά του συγκεκριμένου COSMOTE πακέτου για OTE TV GO. Ωστόσο πολύ σύντομα, θα μπορείτε να κάνετε χρήση και των MB που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα Cosmote που διαθέτετε.
  • 6. Πως βρίσκω την εφαρμογή/συνδέομαι στην υπηρεσία;

    Θα πρέπει να εγκαταστήσετε στη συσκευή σας την εφαρμογή (application) OTE TV GO από το App Store ή το Google Play store ανάλογα με τη συσκευή σας.

    Υπάρχει διαφορετική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablet/iPad.

    Στην εφαρμογή για Tablet/iIPAD, υπάρχει η σχετική ένδειξη OTE TV GO (για Tablet) στο Google Play store ή OTE TV GO (για iPad) στο App Store.

    Αφού εγκαταστήσετε την εφαρμογή, θα πρέπει να συνδεθείτε (login) με τους κωδικούς που σας δόθηκαν με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.
  • 7. Πόσο κοστίζει η υπηρεσία OTE TV GO;

    Η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, χωρίς χρέωση. Ωστόσο, αν επιλέξετε να νοικιάσετε μια ταινία στον κατάλογο OTE Cinema On Demand, η χρέωση θα γίνει στον OTE TV λογαριασμό σας.

    Για τη χρήση μέσω 3G/4G απαιτείται η αγορά ενός add on πακέτου από την Cosmote, που παρέχει data αποκλειστικά για χρήση της υπηρεσίας OTE TV GO.
  • 8. Τι δίνει το COSMOTE πακέτο για χρήση OTE TV GO και πόσο κοστίζει;

    Το πακέτο δίνει 2GB στην τιμή προσφοράς των 7€, με ισχύ 31 ημέρες. Μετά τις 31 ημέρες θα απαιτείται ενεργοποίηση ενός νέου πακέτου.

    Εφόσον, καταναλώσετε αυτά τα GB ή εφόσον παρέλθει η διάρκεια των 31 ημερών η προβολή περιεχομένου στην υπηρεσία δεν θα είναι δυνατή μέχρι να αγοράσετε ένα νέο πακέτο.
  • 9. Πως και πότε μπορώ να ενεργοποιήσω το COSMOTE πακέτο για OTE TV GO;

    Αφού ενεργοποιήσετε την υπηρεσία OTE TV GO στον ΟΤΕ, μπορείτε να ενεργοποιήσετε το OTE TV GO add on της COSMOTE με SMS. Στείλτε τη λέξη GO στο:

    · 1330 για την Καρτοκινητή, το ΚαρτοΣυμβόλαιο και το Business Cost Control

    · 1333 για το Οικιακό και Εταιρικό Συμβόλαιο

    Επίσης, για την Καρτοκινητή και το ΚαρτοΣυμβόλαιο το πακέτο θα είναι διαθέσιμο για αγορά και μέσω του IVR 1330 & 1314 αντίστοιχα

    Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το site της Cosmote.
  • 10. Σε πόση ώρα τηλεθέασης ισοδυναμούν τα 2GB;

    Οι ώρες που μπορείτε να δείτε με το πακέτο εξαρτώνται από την ποιότητα του video που παρακολουθείτε (μπορείτε να αλλάξετε την ανάλυση του video από τις ρυθμίσεις στον player).

    Τα 2GB αντιστοιχούν σε περίπου 2,5 ώρες στο υψηλότερο προφίλ της Standard definition ανάλυσης ή 1 ώρα και 40 λεπτά στo υψηλότερο προφίλ της High Definition ανάλυσης.
  • 11. Μέχρι πότε ισχύει το πιλοτικό;

    Η εμπορική πιλοτική διάθεση ισχύει έως 30/12/2015. Μετά τη λήξη της πιλοτικής διάθεσης θα διατηρήσετε για πάντα δωρεάν την υπηρεσία για χρήση από την OTE ADSL/VDSL σύνδεσή σας.
  • 12. Θα ενημερωθώ για την κατανάλωση των δεδομένων μου μέσω 3G/4G;

    Ναι, η Cosmote σας ενημερώνει με σχετικό (ξεχωριστό) μήνυμα στην κατανάλωση του 80% και 100% των δεδομένων που αφορούν στη χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας, καθώς και για την επόμενη ανανέωση.
  • 13. 1. Από ποιές συσκευές μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία OTE TV GO;

    Έχετε τη δυνατότητα να συσχετίσετε έως δυο συσκευές στο λογαριασμό σας. H συσχέτιση πραγματοποιείται αυτόματα κατά την πρώτη σύνδεση σας, από τη συσκευή, με τους κωδικούς σας.

    Για τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας ελέγξτε ότι το κινητό ή το tablet σας ικανοποιεί τις υποχρεωτικά τις παρακάτω προδιαγραφές:

    • iOS: 7.x , 8.x

    • Android: 4.2 ή νεώτερο

    • Ανάλυση οθόνης:

    o Phone: 800*480 ή μεγαλύτερη

    o Tablet : 1280×800 ή μεγαλύτερη

    Για λόγους προστασίας των δικαιωμάτων περιεχομένου δεν είναι δυνατή η παρακολούθηση κάποιου προγράμματος σε συσκευές που έχουν γίνει root ή jailbreak.

    Οι υποστηριζόμενες συσκευές στα πλαίσια της εμπορικής πιλοτικής διάθεσης είναι οι εξής:

    • iPhone 4, iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5s, iPhone 6

    • Samsung Galaxy S4 [I9500]

    • Samsung Galaxy S4 mini [I9190]

    • LG Nexus 4

    • iPad 2, iPad (3rd Gen), iPad (4th Gen), iPad mini, iPad Air

    • Asus Google Nexus 7 [2013]

    • Samsung Galaxy Tab 3 [8.0"]

    • Samsung Galaxy Tab 4 [10.1"]

    • Samsung Galaxy Note 10.1" 2014

    • Samsung Galaxy Note 3

    Δεν υποστηρίζονται συσκευές με επεξεργαστή Intel Atom.
  • 14. Μπορώ να αλλάξω κάποια από τις συσκευές που χρησιμοποιώ την υπηρεσία;

    Μπορείτε να πραγματοποιείτε μια αλλαγή συσκευής κάθε τριάντα (30) ημέρες.

    Για να γίνει η αλλαγή αρκεί να συνδεθεί ο διαχειριστής (αρχικός Χρήστης) με τους κωδικούς του στη νέα συσκευή και να κατόπιν να επιλέξει αυτή που επιθυμεί να αντικαταστήσει.

    Εγκαταστήστε την εφαρμογή στην καινούρια συσκευή απευθείας από το App ή το Google Play store. Μην πραγματοποιήσετε μεταφορά του application που έχετε εγκαταστήσει σε άλλη συσκευή, π.χ. από τα itunes) γιατί η χρήση της υπηρεσία και συγκεκριμένα η προβολή περιεχομένου δεν θα είναι δυνατή.
  • 15. Μπορώ να αλλάξω το κινητό ή την XDSL πρόσβαση που δήλωσα για χρήση της υπηρεσίας;

    Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία πρόσβασής σας (σύνδεση ΟΤΕ ADSL/VDSL ή και κινητό Cosmote) στο ΜΥ ΟΤΕ Στην ενότητα ΜΥ TV μπορείτε να αλλάξετε τις προσβάσεις σας στο μενού «Διαχείριση» OTE TV GO.


  • 1. Εγκατάσταση εφαρμογής και updates

    Για τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας θα πρέπει να φροντίζετε ώστε να έχετε πάντα εγκατεστημένη την τελευταία έκδοση της εφαρμογής στο κινητό ή/και στο tablet σας. Εάν υπάρχει καινούρια έκδοση θα σας ζητηθεί να την εγκαταστήσετε για την πρόσβαση στην εφαρμογή.

    Μην πραγματοποιήσετε μεταφορά του application που έχετε εγκαταστήσει σε άλλη συσκευή, π.χ. από τα itunes) γιατί η χρήση της υπηρεσία και συγκεκριμένα η προβολή περιεχομένου δεν θα είναι δυνατή.
  • 2. Πως μπορώ να αλλάξω το PIN μου ή το όνομα σύνδεσής μου;

    Μπορείτε να αλλάξετε το PIN ή το Όνομα Σύνδεσής σας από το μενού «Λογαριασμός Χρήστη». Ανοίξτε τη «Διαχείριση Χρηστών» και επιλέξτε το λογαριασμό σας.

    Επιπλέον, σας δίνεται η δυνατότητα να αλλάξετε το όνομα σύνδεσης κατά την πρώτη σύνδεση από μια συσκευή.
  • 3. Τι θα συμβεί αν βάλω επανειλημμένα λάθος τους κωδικούς μου στην εφαρμογή;

    Σας δίνονται πέντε (5) προσπάθειες να εισάγετε σωστά τους κωδικούς σας. Στη συνέχεια ο λογαριασμός σας κλειδώνει για δεκαπέντε (15) λεπτά, όπου μπορείτε να ξαναπροσπαθήσετε.

    Αν δεν θυμάστε τους κωδικούς σας –Όνομα Σύνδεσης και PIN- μπορείτε να τους ανακτήσετε στο My OTE στην ενότητα My TV, εφόσον έχετε ή δημιουργήσετε λογαριασμό My OTE. Απλά, επιλέξτε «Ανάκτηση κωδικών» στην οθόνη Σύνδεσης (Login) της εφαρμογής. Διαφορετικά, καλέστε την τεχνική υποστήριξη 13888.

    Η παραπάνω αλλαγή είναι δυνατή για το διαχειριστή (αρχικό Χρήστη) της υπηρεσίας. Εάν κάποιος άλλος Χρήστης που δημιουργήσατε στο λογαριασμό σας ξεχάσει τους κωδικούς του, ως Διαχειριστής μπορείτε να αλλάξετε τους κωδικούς του στο Μενού Λογαριασμός Χρήστη/Διαχείριση Χρηστών, αφού συνδεθείτε με τους κωδικούς σας.

    Συνίσταται ωστόσο, να δημιουργήσετε λογαριασμό ΜΥ ΟΤΕ για να μπορείτε να διαχειρίζεστε εύκολα τόσο την υπηρεσία OTE TV GO όσο και την υπηρεσία OTE TV.

    Μπορείτε νε επιλέξετε αυτόματη σύνδεση για να μην χρειάζεται να εισάγετε τους κωδικούς σας κάθε φορά που εισέρχεστε στην εφαρμογή.
  • 4. Μπορώ να βλέπω και από τις δυο συσκευές ταυτόχρονα;

    Όχι, μπορείτε να εγκαταστήσετε την υπηρεσία σε έως δύο συσκευές, αλλά μπορείτε να βλέπετε κάποιο πρόγραμμα μόνο από μια συσκευή κάθε φορά. Μπορείτε να ανοίξετε την υπηρεσία, να πλοηγηθείτε στα μενού, αλλά δεν μπορείτε να συντονιστείτε σε κάποιο κανάλι ή να δείτε μια ταινία ταυτόχρονα.
  • 5. Σταμάτησα την προβολή στη μια συσκευή μου αλλά συνεχίζω να λαμβάνω μήνυμα στην δεύτερη συσκευή ότι έχω υπερβεί το όριο επιτρεπόμενων προβολών. Γιατί;

    Χρειάζονται έως και πέντε (5) λεπτά από τη στιγμή που θα πραγματοποιήσετε έξοδο από τον player σε μια συσκευή μέχρι να επιτραπεί η προβολή σε κάποια άλλη συσκευή. Εάν περάσει αυτός ο χρόνος και το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε τερματίστε την εφαρμογή και από τις δύο συσκευές και ξανασυνδεθείτε.
  • 6. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία στο εξωτερικό;

    Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στην Ελλάδα. Εάν βρίσκεστε στο εξωτερικό, μπορείτε να ανοίξετε την εφαρμογή αλλά δεν μπορείτε να συντονιστείτε σε κάποιο κανάλι ή να δείτε κάποια ταινία.
  • 7. Τι γλώσσες υποστηρίζει η εφαρμογή;

    Ελληνικά και Αγγλικά. Η αλλαγή γλώσσας γίνεται από το μενού «Ρυθμίσεις».
  • 8. Επηρεάζεται καθόλου η βασική μου υπηρεσία από την υπηρεσία OTE TV GO;

    Όχι, δεν επηρεάζεται. Μπορείτε να παρακολουθείτε ταυτόχρονα και από τις δυο υπηρεσίες (στη φορητή σας συσκευή και στην τηλεόρασή σας) προγράμματα ίδια ή διαφορετικά.
  • 9. Στον player της υπηρεσίας εμφανίζονται διάφορες επιλογές ποιότητας, τι σημαίνει αυτό;

    Η υπηρεσία παρέχεται μέσω «adaptive streaming». Κατά τη διαδικασία συντονισμού σας σε κάποιο κανάλι, σας προσφέρεται η καλύτερη δυνατή ποιότητα βάσει των δυνατοτήτων της σύνδεσής σας στο Internet τη δεδομένη στιγμή. Εάν επιθυμείτε μπορείτε να αλλάξετε την ποιότητα π.χ. σε κάποια χαμηλότερη για να μειώσετε την κατανάλωση δεδομένων.
  • 10. Όταν παρακολουθώ ένα ζωντανό πρόγραμμα στον OTE TV GO βλέπω ότι υπάρχει διαφορά φάσης με την τηλεόρασή μου ή με άλλες συσκευές άλλων χρηστών, γιατί;

    Η προβολή ζωντανού προγράμματος δεν γίνεται σε πραγματικό χρόνο σε υπηρεσίες τέτοιου τύπου. Υπάρχει καθυστέρηση 
  • 11. Δεν μπορώ να νοικιάσω ταινίες μέσω Apple συσκευών. Γιατί;

    Η ενοικίαση ταινιών δεν υποστηρίζεται μέσω των συσκευών Apple. Ωστόσο, αν έχετε νοικιάσει μια ταινία από άλλου τύπου συσκευή θα μπορέσετε να τη δείτε και στην Apple συσκευή σας. Θα εμφανιστεί η σχετική επιλογή «Προβολή» στις πληροφορίες της ταινίας. Επιπλέον, εφόσον έχετε δει μέρος της ταινίας, θα μπορέσετε να τη βρείτε και στο μενού: Λογαριασμός Χρήστη/Τα On Demand μου/Σελιδοδείκτες.
  • 12. Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τη συσκευή μου για να δω κάποιο πρόγραμμα εκτός σπιτιού;

    Η συσκευή σας (κινητό ή tablet/iPad) θα πρέπει να έχει την COSMOTE Κάρτα SIM που έχετε δηλώσει μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE εφόσον έχετε ενεργοποιήσει το ειδικό «COSMOTE πακέτο για OTE TV GO».

    Επιπλέον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε WIFI βρείτε διαθέσιμο, εφόσον η συσκευή και η σύνδεσή σας μπορεί να στείλει SMS (π.χ. η συσκευή σας δεν είναι σε flight mode). To συγκεκριμένο SMS είναι χωρίς χρέωση. Σημειώνεται ότι από το iPad δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής SMS.
  • 13. Το iPad μου έχει κάρτα SIM αλλά δεν μπορώ να δω μέσω άλλου WIFI, γιατί;

    Οι συσκευές iPad δεν αποστέλλουν SMS. To SMS είναι απαραίτητο για την αναγνώριση της Cosmote σύνδεσής που έχετε δηλώσει, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία από όποιο WIFΙ δίκτυο επιθυμείτε.
  • 14. Θέλω να δώσω τη συσκευή στο παιδί μου. Πως μπορώ να του επιτρέψω να δει συγκεκριμένο περιεχόμενο;

    Μπορείτε να φτιάξετε μέσα από το μενού Λογαριασμός Χρήστη/Διαχείριση Χρηστών, ένα διαφορετικό προφίλ για το παιδί σας, όπου ορίζετε τους κωδικούς του, το επίπεδο γονικού ελέγχου, τη δυνατότητα να νοικιάζει ή όχι ταινίες και μέχρι ποιο ποσό μηνιαίως. Επιπλέον, μπορείτε να κλειδώσετε συγκεκριμένα κανάλια ή καταλόγους Cinema On Demand.

    Στη συνέχεια το παιδί σας μπορεί να συνδεθεί απευθείας με τους κωδικούς που του δημιουργήσατε – Όνομα Σύνδεσης και PIN.
  • 15. Εάν διακοπεί η σύνδεσή μου OTE TV λόγω οφειλής, θα μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία OTE TV GO;

    Θα μπορείτε να πλοηγηθείτε στην εφαρμογή αλλά δεν θα μπορείτε να συντονιστείτε σε κάποιο κανάλι ή να δείτε κάποια ταινία στο OTE Cinema On Demand.
  • 16. Σε περίπτωση που ξεχάσω να πληρώσω τον COSMOTE λογαριασμό μου και διακοπεί προσωρινά η σύνδεσή μου θα μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία OTE TV GO;

    Εάν έχετε δηλώσει και σταθερή πρόσβαση OTE ADSL/VDSL , θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία μέσω αυτής της σύνδεσης.
  • 17. Που αναφέρω προβλήματα ή να κάνω σχόλια για την υπηρεσία;

    Για τεχνική υποστήριξη καλέστε στο 13888 (επιλογή 3 στο φωνητικό μενού).

    Για προβλήματα ενεργοποίησης (π.χ. δεν λάβατε μήνυμα SMS επιτυχούς ενεργοποίησης με τους κωδικούς σας) παρακαλούμε απευθυνθείτε στο σημείο πώλησης που καταθέσατε την αίτηση. Αν καταθέσατε την αίτηση στο My OTE επικοινωνήστε με το 13888.

    Εάν θέλετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο για την υπηρεσία μπορείτε να επιλέξετε «Επικοινωνήστε μαζί μας» μέσα από την εφαρμογή στο μενού Ρυθμίσεις.

    Για προβλήματα/ερωτήσεις σχετικά με το πακέτο δεδομένων της Cosmote καλέστε στην εξυπηρέτηση πελατών Cosmote.
  • 18. Θα βγάλετε την υπηρεσία για PC/Laptop;

    H υπηρεσία θα διατεθεί για PC/Laptop εντός των επόμενων μηνών.
Περισσότερες πληροφορίες Εδώ.

adslgr.com

1 comment:

  1. Καλησπέρα σας. Μπορώ όλα αυτά να τα συνδέσω με το adsl internet που έχω ή δεν χρειάζεται;

    ReplyDelete