Posted by MinO | 0 comments

Hashtags και στο Facebook

Τα χρησιμοποιούν όλοι στα social media, αλλά τι ακριβώς μπορούμε να κάνουμε  με αυτά;

Tο hashtag [με το σύμβολο #] δεν είναι απλώς και μόνο ένας όρος που μπήκε στο λεξιλόγιο της κοινωνικής δικτύωσης με την άνοδο του Twitter.
Πλέον, άνετα μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα φαινόμενο του social networking, το οποίο υποστηρίζεται πλήρως και από το Facebook, στοιχείο που το κάνει να εμφανίζεται ολοένα και συχνότερα στην ηλεκτρονική μας επικοινωνία.

Ποιος είναι, όμως, ο ορθός τρόπος χρήσης του και τι ακριβώς μπορούμε να κάνουμε μαζί του στο πλέον δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο;

Σε αυτό το άρθρο θα σας δείξουμε ενδεδειγμένες χρήσεις των hashtags στο Facebook και θα σας δώσουμε παράλληλα μερικές ενδιαφέρουσες συμβουλές για το πώς να επωφεληθείτε από τη χρήση τους.
Το μόνο που πρέπει να σημειωθεί εξαρχής είναι ότι τα Facebook hashtags λειτουργούν ως υπερσύνδεσμοι, μπορούν να μπουν σε status updates και σε φωτογραφίες και να γίνουν αντικείμενο αναζήτησης [εικ. 1]. Ας δούμε, τώρα τα πράγματα λίγο πιο αναλυτικά.

Αναζήτηση και διαχείριση περιεχομένου

Οι χρήστες του Twitter είναι σαφώς πιο εξοικειωμένοι με τη χρήση των hashtags ως εργαλείων αναζήτησης και διαχείρισης περιεχομένου. Αυτό είναι καλό να το μάθουν και οι χρήστες του Facebook. Στην πράξη, ένα hashtag είναι σαν να βάζει ένας χρήστης τις δικές του λέξεις κλειδιά, προκειμένου να κάνει εύκολη την εύρεση του περιεχομένου που ποστάρει στο προφίλ του για τις μηχανές αναζήτησης.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα hashtag ως όρο αναζήτησης, για παράδειγμα #hashtag, ή να κάνετε κλικ επάνω σε ένα hashtag που βλέπετε κάπου γραμμένο και να οδηγηθείτε σε μια ανάλογη σελίδα σχετικών αποτελεσμάτων [εικ. 2].  facebook hashtag

Πέρα, όμως, από την αναζήτηση, το στοιχείο αυτό μπορεί να βοηθήσει την οργάνωση του περιεχομένου στην κοινωνική δικτύωση, κι αυτό μπορεί να γίνει με την προσθήκη τους σε κάθε post.



Για παράδειγμα, εάν διοργανώνετε ένα event, μπορείτε να συνοδεύετε  ό,τι γράφετε για αυτό με κάποιο hashtag που να  το περιγράφει, κι έτσι όλοι όσοι σχολιάζουν ή γράφουν κάτι για το εν λόγω event μπορούν να χρησιμοποιούν  το ίδιο hashtag. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμη και μετά  τη λήξη του event, όλοι θα μπορούν να ποστάρουν φωτογραφίες με το hashtag, διευκολύνοντας την οργάνωση όλου του περιεχομένου που αφορά στο συγκεκριμένο event.

Hashtags και mentions γίνονται ένα

Το Facebook, σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε mention [με το @] –ή αλλιώς αναφορά σε διάφορα άτομα και σελίδες–, στοιχείο που είχε λάβει θετική υποδοχή από τους χρήστες του. Πλέον, μπορείτε να ενισχύσετε αυτό  το χαρακτηριστικό με τη χρήση των hashtags. Έτσι, για παράδειγμα, εάν συμμετέχετε σε μια συζήτηση για ένα δεδομένο θέμα, μπορείτε να προσθέσετε στο post σας σχετικά hashtags που θα βοηθήσουν όσους διαβάσουν τη συζήτηση να βρουν σχετικές πληροφορίες ή άλλους ενδιαφερόμενους για το θέμα. Φυσικά, το εν λόγω hashtag μπορεί να γίνει και εφαλτήριο αναζήτησης  στο Web για ένα συγκεκριμένο θέμα, δίνοντας έτσι  άλλο νόημα στη συμμετοχή σε μια συζήτηση στο Facebook [εικ. 3].

Συνδυαστική χρήση με Twitter

 Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα hashtags είναι ένα εργαλείο που ξεκίνησε από το Twitter, επομένως δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί ευκαιρία συνδυαστικής χρήσης των δύο κοινωνικών δικτύων. Τώρα που τα hashtags υποστηρίζονται πλήρως στο Twitter, θα μπορείτε να διαβάζετε και να χρησιμοποιείτε τα hashtags που προέρχονται από τα άτομα που ακολουθείτε στο Twitter [εικ. 4].










Εάν τώρα, σας ενδιαφέρει να κάνετε μια καμπάνια, χρησιμοποιώντας τα hashtags, είναι καλό να έχετε υπόψη σας ότι αυτή η συνδυαστική χρήση σάς επιτρέπει να βάζετε πλάι στο σύμβολο # μία κατάλληλη λέξη-κλειδί που θα αναφέρεται στην καμπάνια σας επαρκώς, εκμεταλλευόμενοι όχι μόνο το Twitter αλλά και το Facebook [εικ. 5]. 

 

 

ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ  ΤΩΝ HASHTAGS ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΑΣ ΣΕ TWITTER ΚΑΙ FACEBOOK.

  1. Τα hashtags κατέκτησαν και τον κόσµο του Facebook
  2. Χρησιµοποιήστε τα hashtags ως εργαλεία αναζήτησης
  3. Από μια συζήτηση στο Facebook, μπορεί να ξεκινήσει μία αναζήτηση πληροφοριών με ένα hashtag
  4. Τα hashtags που ανεβάζει κανείς στο Twitter είναι ενεργά και στο Facebook
  5. Παράδειγμα καμπάνιας με μία λέξη ως hashtag στο Facebook
[via]

0 comments: